Spelning 1:a advent

Jag har alltid älskat julskyltningssöndag. Därför är jag väldigt glad att kunna bjuda in till denna spelning!

Nu på söndag den 2 december spelar jag egna versioner av kända jullåtar på torget i Limhamn kl. 14.00. Har du vägarna förbi Limhamn kan jag rekommendera ett stopp på en redig, traditionell julskyltning med julmarknad, körsång, Luciatåg, brassband och massa annat trevligt. En perfekt 1:a advent tycker jag.

Hoppas att vi ses där!

Här kan du läsa mer om julen po limhamn.

 

Kommentera

