Just nu

Såhär ser det ut här hemma idag. Jag repar och Siri ligger och sussar intill. Hon blir märkligt lugn när jag spelar. Jag väljer att tolka det som att hon gillar det. (Och inte att hon försöker sova bort oväsendet…)

Just nu jobbar jag måndag till onsdag 8-17 som receptionist/administratör inne i stan, och resten av tiden jobbar jag med musik här ute på Ön. Repar, skriver, letar spelningar, kläcker nya fantastiska idéer på blåsiga promenader. Har startat en enskild firma och nu är det alltså bara att gasa och köra!

Har ni något tips om eventuella spelningar eller forum där min musik kan passa? Hör gärna av er! Alla tips uppskattas.

Hej så länge från mig & Siri!

Musikaliska hunden

Kommentera

