Spelning lördag 15/9

Sofie Stenervik

Lördag den 15 september spelar jag på Veberöds Kulturförenings nystartade Musikfestival. Ungefär vid 13.30 står jag på scen i Svaleboskolans musiksal (hej nostalgiska kabaréminnen! Här har jag bland annat i mitten av 90-talet mimat till Jan Johansens ”Se på mig” med kajal i hela ansiktet).

Utöver att lyssna på mig kan man bland annat höra klassisk gitarr, se på dans och äta soppa.

Se programmet här.

Jag tror det kommer bli trevligt – Välkomna!

Kommentera

